Ozonoterapia i hydrokolonoterapia | Nova Clinic Kraków

Switch to desktop

Leczenie boreliozy

Borelioza leczenie - tę i wiele innych propozycji znajdziecie w ofercie  naszego gabinetu. Zapraszamy

Borelioza jest - jak powszechnie wiadomo - poważną  chorobą, wywoływaną bakteriami borrelii przenoszonymi przez kleszcze. Niestety, wbrew pogłoskom nie została wynaleziona szczepionka przeciwko tej chorobie. Powszechnie wiadomo, iż lepiej zapobiegać niż leczyć, zalecamy więc zachowanie szczególnej ostrożności w okresie wiosenno letnim podczas spacerów po lasach oraz terenach zakrzewionych (polany z wysoką trawą). Mitem jest, że kleszcze spadają z drzew! Przed każdą wyprawą należy pamiętać o zastosowaniu odpowiedniego preparatu odstraszającego kleszcze, a po powrocie o dokładnej kontroli całego ciała, by przekonać się, że nie mamy na nim niechcianego "gościa"

Borelioza leczenie - znamy skuteczne sposoby

Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia naszego gabinetu wszystkich tych Państwa, którzy zmagają się z tą chorobą, lub podejrzewają zakażanie. Nowoczesny sprzęt  diagnostyczny oraz doświadczeni lekarze pozwolą zaplanować skuteczną  terapię i ocenić dokładnie stadium rozwoju choroby. Nasz gabinet jest  otwarty od poniedziałku do soboty. W celu umówienia się na  wizytę, należy skontaktować się z nami pod podanym numerem  telefonu. U nas znajdziecie Państwo najlepszą opiekę. Nie warto zwlekać, jeśli w  grę wchodzi zdrowie i dobre samopoczucie. Należy pamiętać iż wczesną boreliozę leczy się szybciej! Zapraszamy zatem do  rezerwowania terminów wizyt. Naprawdę warto!!!

Leczenie boreliozy - w naszym gabinecie znajdziecie Państwo skuteczną  pomoc. Zapraszamy serdecznie!

Leczenie boreliozy jest długotrwałym i wymagającym zarówno od  lekarza, jak i pacjenta, wiele cierpliwości, zaangażowania a przede  wszystkim wytrwałości. W przypadku tej choroby niezwykle istotne jest  wczesne jej wykrycie, gdyż tzw. wczesna borelioza jest zdecydowanie łatwiejsza do wyleczenia niż choroba trwająca dłużej niż rok. W naszym gabinecie znajdziecie Państwo profesjonalną pomoc w diagnostyce i leczeniu boreliozy. Nasi  specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie i wiedzę podpartą odpowiednim wykształceniem. Zachęcamy Państwa serdecznie do  poznania całej oferty naszego gabinetu. Kompleksowo zadbamy o Wasze  zdrowie i dobre samopoczucie.

Leczenie boreliozy, ozonoterapia,  hydrokolonoteraia - to wszystko w naszym gabinecie!

Nasz gabinet  to miejsce wyjątkowe. Wszyscy nasi pacjenci mogą liczyć  na profesjonalną opiekę, skuteczną diagnostykę i leczenie oraz  atrakcyjne ceny. Wykorzystujemy nowoczesne metody terapii i korzystamy z  najlepszej jakości sprzętu i urządzeń medycznych, dzięki którym łatwiej,  szybciej i skuteczniej będziemy mogli pomóc Wam w pokonaniu Waszych  dolegliwości. Jesteśmy gotowi udzielić Wam wszelkiej możliwej pomocy i  doradzić w kwestii utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia w każdym  wieku. Przekonajcie się sami, jak wiele możemy Wam zaoferować.  Zapraszamy serdecznie i zachęcamy do skontaktowania się z nami pod  podanym numerem telefonu. Warto!

Copyrights Novaclinic 2011.

Na górę Desktop version

Finance Business Are you sure that you want to switch to desktop version?