Novaclinic  - skuteczne leczenie migren i Boreliozy

Switch to desktop

Borelioza leczenie

Borelioza leczenie - tę i wiele innych propozycji znajdziecie w ofercie  naszego gabinetu. Zapraszamy

Borelioza leczenie jest - jak powszechnie wiadomo - poważną  chorobą, wywoływaną bakteriami borrelii przenoszonymi przez kleszcze. Niestety, wbrew pogłoskom nie została wynaleziona szczepionka przeciwko tej chorobie. Powszechnie wiadomo, iż lepiej zapobiegać niż leczyć, zalecamy więc zachowanie szczególnej ostrożności w okresie wiosenno letnim podczas spacerów po lasach oraz terenach zakrzewionych (polany z wysoką trawą). Mitem jest, że kleszcze spadają z drzew! Przed każdą wyprawą należy pamiętać o zastosowaniu odpowiedniego preparatu odstraszającego kleszcze, a po powrocie o dokładnej kontroli całego ciała, by przekonać się, że nie mamy na nim niechcianego "gościa"

Borelioza leczenie - znamy skuteczne sposoby

Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia naszego gabinetu wszystkich tych Państwa, którzy zmagają się z tą chorobą, lub podejrzewają zakażanie. Nowoczesny sprzęt  diagnostyczny oraz doświadczeni lekarze pozwolą zaplanować skuteczną  terapię i ocenić dokładnie stadium rozwoju choroby. Nasz gabinet jest  otwarty od poniedziałku do soboty. W celu umówienia się na  wizytę, należy skontaktować się z nami pod podanym numerem  telefonu. U nas znajdziecie Państwo najlepszą opiekę. Nie warto zwlekać, jeśli w  grę wchodzi zdrowie i dobre samopoczucie. Należy pamiętać iż wczesną boreliozę leczy się szybciej! Zapraszamy zatem do  rezerwowania terminów wizyt. Naprawdę warto!!!

Copyrights Novaclinic 2011.

Na górę Desktop version

Finance Business Are you sure that you want to switch to desktop version?