Rehabilitacja ortopedyczna

Leczymy zespoły bólowe kręgosłupa: dyskopatie, „rwa kulszowa”, „rwa ramienna”, napięciowe bóle karku i lędźwi również w ciąży, choroby zwyrodnieniowe kręgosłupa i stawów obwodowych. Leczymy zespoły bólowe kończyn górnych: barku, „łokieć tenisisty”, zespół „golfisty”. Lekarzem ortopedą przyjmującym i czuwającym nad zdrowiem Pacjenta jest dr Arkadiusz Wiatr oraz dr Mariusz Nowakowski.

Rehabilitacja nietrzymania moczu

Problem nietrzymania moczu (NMT), czyli inkontynencja dotyka wiele kobiet. Nie jest to schorzenie tylko kobiet starszych, dotyka ono również kobiety młode, ciężarne i po porodzie, ale również mężczyzn. Nova Clinic oferuje diagnostykę oraz nieoperacyjne leczenie nietrzymania moczu i kału.

Masaże lecznicze Kraków

Masaże lecznicze

masaż leczniczy – jest formą fizycznego oddziaływania na organizm wykorzystującą dotyk w celu wywołania odczynu ogólnego i miejscowego. Doprowadza do zwiększenia przepływu krwii i chłonki, dzięki czemu naczynia krwionośne i mięśnie ulegają rozluźnieniu, następuje przyspieszenie usuwania produktów przemiany materii, stymulując proces leczenia.

Masaż Kobido Kraków

Liftigujący masaż Kobido

Kobido- Japoński Liftingujący Masaż Twarzy. Stanowi doskonałą alternatywę dla zabiegów medycyny estetycznej dla osób które nie chcą bądź nie mogą się im poddawać. Poza działaniem na powierzchni skóry , z uwagi na swoją złożoność i intensywność oddziałuje również w jej głębszych warstwach oraz na mięśniach.

Masaż transbukalny Kraków

Transbukalny masaż twarzy

Polega na oddziaływaniu na mięśnie zarówno zewnętrznie jak i poprzez jamę ustną, oczywiście wykonywany w medycznych rękawiczkach jednorazowych.
Masaż może być stosowany zarówno jako masaż terapeutyczny jak i estetyczny w zależności od potrzeb pacjenta.

Centrum rehabilitacji Kraków

Nova Clinic to wyjątkowa i jedna z niewielu przychodni, gdzie pomoc znajdą kobiety z problemem inkontynencji (nietrzymanie moczu), dysfunkcji spojenia łonowego po narodzinach dziecka, kobiety w ciąży cierpiące na bóle kręgosłupa i obrzęki kończyn dolnych oraz pacjentki po mastektomii.

Nasze profesjonalne fizjoterapeutki zapewnią poczucie bezpieczeństwa i komfortu podczas zajęć rehabilitacyjnych. W naszej przychodni prowadzimy również pooperacyjną rehabilitację ortopedyczną stopy, stawów kolanowych, łokciowych oraz barkowych. Leczymy napięciowe zespoły bólowe kręgosłupa. W naszej placówce przyjmują specjaliści neurologii, ortopedii, kardiologii oraz rehabilitacji medycznej.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą rehabilitacji w Nova Clinic.