Borelioza leczenie

Borelioza

Borelioza to ciężka wielonarządowa choroba wywoływana przez bakterie należące do krętków. Jest to najczęstsza z chorób odkleszczowych, ale nie jedyna. Objawy choroby mogą pojawić się nawet kilka lat po ugryzieniu kleszcza. Większość Pacjentów nie pamięta momentu ukąszenia dlatego ich diagnoza trwa latami. Borelioza nazywana jest wielkim imitatorem, jej objawy są różnorodne, niespecyficzne dlatego często są mylone z objawami innych chorób.

Proktologia Kraków

Proktologia

Proktologia to dziedzina chirurgii, zajmująca się się rozpoznawaniem i leczeniem chorób końcowego odcinka przewodu pokarmowego, tzn.: jelita grubego, odbytnicy, kanału odbytu, odbytu. Najczęściej leczoną dolegliwością są potocznie nazwane hemoroidami, guzki krwawnicze (żylaki odbytu). Nie są to jednak jedyne schorzenia, które wymagają interwencji lekarskiej.

Kardiologia Kraków

Kardiologia

Choroby serca i układu krążenia to najczęstsze schorzenia dotykające Polaków. Z powodu chorób kardiologicznych w 2013 roku w Polsce zmarło aż 177 tysięcy osób co stanowiło 45% wszystkich zgonów! Profilaktyka kardiologiczna tj. wykonanie badań EKG, ECHO serca, czy podstawowych badań laboratoryjnych może uchronić nas przed zawałem serca i innymi groźnymi konsekwencjami chorób kardiologicznych w tym chorób wieńcowych.

Ortopedia Kraków

Ortopedia

Choroba zwyrodnieniowa stawów (artroza), urazy sportowe, bóle kręgosłupa, paluch koślawy (haluks), złamania kości, łokieć tenisisty, rwa kulszowa, dyskopatia oraz szereg innych schorzeń wymaga interwencji lekarza ortopedy. Doświadczenie i profesjonalizm specjalistów oraz nowoczesny sprzęt diagnostyczny gwarantuje obsługę Państwa na najwyższym poziomie.

Neurologia Kraków

Neurologia

Choroby neurologiczne to wszystkie dolegliwości związane z nieprawidłowym lub ograniczonym funkcjonowaniem ośrodkowego i obwodowego układu nerwowego. Diagnostyką oraz leczeniem tych zaburzeń zajmuje się lekarz neurolog. Do niepokojących objawów różnych chorób neurologicznych należą: częste bóle głowy z towarzyszącym światłowstrętem lub torsjami, zaburzenia mowy, pamięci, czucia, drętwienie kończyn, utrata przytomności, drżenie, zaburzenia równowagi i chodu.

Dermatologia Kraków

Dermatologia

Dermatologia to dział medycyny, który zajmuje się diagnostyką i leczeniem chorób skóry, paznokci i włosów. W przypadku jakichkolwiek zmian skórnych Pacjent powinien się zgłosić od razu do lekarza dermatologa. W NovaClinic oferujemy usługi z zakresu dermatologii.

Medycyna Anti-Aging

Medycyna estetyczna

Medycyna estetyczna i przeciwstarzeniowa to bardzo szerokie pojęcie obejmujące zabiegi, których celem jest poprawa wyglądu i kondycji skóry, jej odmłodzenie poprzez wypełnienie zmarszczek ,unieruchomienie mięśni odpowiedzialnych za mimikę i działania kondycjonująco-regeneracyjne.

Medycyna ortomolekularna

Medycyna molekularna, zwana również uzupełniającą lub komplementarną, to metoda leczenia chorób oparta na wykorzystaniu witamin i miktoelementów. Termin „ortomolekularny” został użyty przez Linusa Paulinga, dwukrotnego laureata Nagrody Nobla.