Poradnia proktologiczna

Proktolog Kraków

Proktologia to dziedzina chirurgii, zajmująca się się rozpoznawaniem i leczeniem chorób końcowego odcinka przewodu pokarmowego, tzn.: jelita grubego, odbytnicy, kanału odbytu, odbytu. Najczęściej leczoną dolegliwością są potocznie nazwane hemoroidami, guzki krwawnicze (żylaki odbytu). Nie są to jednak jedyne schorzenia, które wymagają interwencji lekarskiej.

Do niepokojących objawów należą:

• zaparcia i bolesne oddawanie stolca,
  • świąd, ból, pieczenie w okolicach odbytu,
  • uczucie rozpierania tzw. uczucie piłki w odbytnicy,
  • nagłe, napadowe ostre bóle,
  • problemy z utrzymaniem gazów i stolca (może również dotyczyć chorób neurologicznych),
  • krwawienia lub krew w kale.
Proktologia Kraków

Lekarz proktolog w Nova Clinic

Dr n. med. Mirosława Buczynowska

Proktologia

Udziela konsultacji z zakresu schorzeń przewodu pokarmowego, proktologii (choroby odbytu i jelita grubego), leczenia żylaków, przepuklin powłok brzucha

W Nova Clinic specjalistą przyjmującym jest dr n. med Mirosława Buczynowska. Pani Doktor od lat zgłębia tematykę nowoczesnych technik operacyjnych w rekonstrukcji powłok brzusznych (przepuklin), w chirurgi jelita grubego i odbytu. Wykonuje kolonoskopię i gastroskopię z usuwaniem zmian w trakcie badania, udziela konsultacji z zakresu schorzeń przewodu pokarmowego, leczenia żylaków kończyn dolnych, przepuklin powłok brzucha i wielu chorób proktologicznych. Jako jedna z niewielu zajmuje się również diagnozowaniem i nieoperacyjnym postępowaniem w nietrzymaniu moczu i stolca.

Konsultacja proktologiczna

Proktologia – cennik