Przychodnia ortopedyczna

Ortopeda Kraków

Choroby ortopedyczne to nie tylko urazy sportowców takie jak nadwerężenia, naciągnięcia czy zerwania mięśni i ścięgien podczas wysiłku. Ortopedia to dziedzina medycyny, która zajmuje się również chorobami przewlekłymi takimi jak: reumatyzm, choroba zwyrodnieniowa stawów (artroza), dyskopatie, łokieć tenisisty czy osteoporoza.

Nova Clinic na najwyższej jakości sprzęcie USG marki Toshiba wykonujemy badania:

• kolana
  • łokcia
  • barku
  • stawu biodrowego
  • nadgarstka i wielu innych.
Ortopedia Kraków

Nasi lekarze ortopedzy

Amadeusz Skiba
Lek. med. Amadeusz Skiba

Ortopedia

Specjalizuje się w leczeniu operacyjnym oraz zachowawczym urazów narządu ruchu, w szczególności stawu kolanowego.

Lek. med. Mateusz Mroczkowski

Ortopedia

Swoją pracę postrzega nie tylko jako możliwość przywrócenia sprawności Pacjentom, ale również jako okazję do poprawy ich komfortu i jakości życia.

Lek. med. Mariusz Nowakowski

Ortopedia

Zajmuje się diagnostyką schorzeń układu mięśniowo – szkieletowego, leczeniem zachowawczym, leczeniem operacyjnym i rehabilitacją.

W Nova Clinic obejmiemy Państwa kompleksową opieką ortopedyczną. W Naszej placówce przyjmują doświadczeni specjaliści ortopedii i traumatologii narządu ruchu lek. med. Mariusz Nowakowski, lek. med. Amadeusz Skiba i lek. med. Mateusz Mroczkowski. Nasi lekarze wraz z wykwalifikowanym zespołem fizjoterapeutów stworzą indywidualny program leczenia i rehabilitacji Państwa.

Stosujemy nowoczesne metody terapeutyczne takie jak zabiegi falą uderzeniową na sprzęcie marki BTL, terapie osoczem bogatopłytkowym (Orthokine), terapię EXOGEN (wspomaganie i przyspieszanie leczenia złamań kości).

Ortopedia Kraków

Konsultacja ortopedyczna – cena

Konsultacja ortopedyczna (wizyta)

Konsultacja ortopedyczna (wizyta z USG)