Metoda Sanakin

Terapia Sanakin Kraków

Terapia Sanakin to leczenie które polega na podaniu białek przeciwzapalnych oraz czynników wzrostu do chorego stawu. Substancje aktywne uzyskane są z krwi Pacjenta. Stąd określenie autoterapia. Zaletą metody jest to, że białka pochodzące z własnej krwi nie zawierają żadnych obcych dla organizmu substancji.

Dzięki przeciwzapalnym własnościom białka IL-1Ra, proces chorobowy i postępujące niszczenie tkanek zostają spowolnione lub powstrzymane. Z jednego pobrania krwi otrzymuje się 4-6 porcji kondycjonowanej surowicy, która jest następnie używana do serii wstrzyknięć, zawsze u tego samego Pacjenta od którego krew została pobrana.

Pierwsze wstrzykniecie może być wykonane jeszcze tego samego dnia. Do kolejnych wstrzyknięć nie ma konieczności ponownego pobierania krwi – uzyskane za pierwszym razem porcje kondycjonowanej surowicy przechowuje się bowiem w stanie zamrożonym w temperaturze – 20 st. C i po rozmrożeniu są one wykorzystywane do kolejnych wstrzyknięć

Terapia Orthokine

Terapia Sanakin – jak wygląda?

Krok 1

Krew zostaje pobrana z żyły Pacjenta.

Krok 2

Inkubacja krwi w temperaturze ciała (37 stopni Celsjusza). Syntezowane są białka ochronne (przeciwzapalne).

Krok 3

Surowica z nowopowstałymi białkami ochronnymi jest oddzielona od skrzepu krwi.

Krok 4

1-3 razy w tygodniu otrzymujesz zastrzyk w staw lub okolice zmienionego zapalnie nerwu.

Terapia Sanakin ma działanie przeciwbólowe, przeciwzapalne oraz zmniejsza zużycie chrząstki stawowej. O częstotliwości i odstępach między podaniami decyduje lekarz specjalista.

Zalety terapii Sanakin:

• nie wymaga znieczulenia ogólnego ani operacji chirurgicznej
  • znikome ryzyko wystąpienia infekcji
  • posiada właściwości łagodzące dolegliwości bólowe
  • zapobiega powstaniu stanu zapalnego
  • opóźnia niszczenie chrząstki i ją zabezpiecza
  • terapię można powtarzać

Wskazania do leczenia biologicznego:

• Bóle stawów – choroba zwyrodnieniowa stawów (np. Kolanowego, biodrowego)
  • Po operacji stawu kolanowego (np. rekonstrukcji wiązadła krzyżowego)
  • Bóle kręgosłupa ( np. odcinka lędźwiowego)
  • U sportowców po urazach (np. stawów, mięśni, ścięgien)

Po zakończeniu kuracji wymagana jest rehabilitacja pod okiem doświadczonego fizjoterapeuty.

W Nova Clinic oferujemy Państwu kompleksową i profesjonalną opiekę lekarza ortopedy kwalifikującego i wykonującego terapię Sanakin oraz fizjoterapeutów przywracających ruchomość stawów po zakończeniu terapii.

Terapię stosujemy w leczeniu zwyrodnienia stawów kolanowych i biodrowych oraz kręgosłupa!

Terapia Sanakin

Koszt terapii Sanakin

Sanakin

od 1100 PLN

Dokładamy wszelkich starań by informacje na stronie były aktualizowane regularnie, jednak podane tutaj ceny mogą się różnić od obowiązujących, prosimy o ich weryfikację telefonicznie.